Weer een berichtje van ons - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Loes Osch - WaarBenJij.nu Weer een berichtje van ons - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Loes Osch - WaarBenJij.nu

Weer een berichtje van ons

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

03 Juli 2008 | Thailand, Krabi

Nou vooruit mam! Hier weer een berichtje van ons! We hebben het veels te druk gehad om achter de computer te zitten!

Hoe is alles daar in het koude kikkerlandje? Lekker weer?

Eens even kijken waar we gebleven waren...
In Chiang Mai...
De 28e hebben we niet zoveel gedaan. Wat dingetjes geregeld bij een travel agency, toen naar de zaterdagmarkt. Zondagmiddag zijn we naar de shooting club geweest, was heel vet om met een pistool te schieten en pas maar op want wij kunnen goed mikken! Zullen we wel laten zien als we terug zijn! 's Avonds zijn we naar de Chiang Mai night safari geweest. Dat viel een beetje tegen. 's Maandags zijn we naar Phuket gevlogen. Daar hebben we 's avonds en dinsdagochtend wat rondgelopen, naar het strand enzo. Het zeewater is echt warm! En de baai is zo mooi met die grote rotsblokken aan de uiteinden! Dinsdag rodn 12.30 opgehaald en naar de boot gebracht, naar Ko Phi Phi. Dit is echt een geweldig eiland! Zo mooi! Eigenlijk wilden we maar 1 nacht blijven maar we hebben toch besloten om er twee te doen. Woensdag hebben we een half day sunset tour gedaan. Gesnorkeld, kayakken, gezwommen, allemaal super!

We zijn vanochtend aangekomen op Krabi, blijven hier 1 nachtje slapen. Helaas was het weer te slecht om te gaan kayakken. Daarom zijn we maar naar een outlet store geweest. Viel een beetje tegen, waren ook weer snel terug. Toen wat tv gekeken en gelezen op de hotelkamer. Nu ff internetten en zometeen wat eten. Morgen om 11.30 vertrekken we naar Khao Sok, National Park. Daar willen we in zo'n boomhutje ofzo slapen. En dan nog naar Koh Samui en dan zit de vakantie er echt bijna op! Gaat echt snel!

De stand van swifties is trouwens 1-0 voor Hans... hebben er dus nog maar 1 gezien, hahah!

Mama alvast een hele fijne vakantie! Maak je ook een site aan? De rest tot over een dikke week!

Groetjes!!!

• 03 Juli 2008 - 18:48

Ilse Van Houts:

Aah nou heb ik ook zin!! Dinsdag over een week ga ik!!
    Heb een hoop tips gelezen, thanks!!

• 04 Juli 2008 - 07:55

Danielle:

Hey,

Klinkt echt super allemaal!! En ook de foto's zijn helemaal geweldig.. Geniet er van!! Voor je t weet ben je weer thuis..;)
    groetjs Danielle