Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Loes Osch - WaarBenJij.nu Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Loes Osch - WaarBenJij.nu

Miami Beach

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

25 September 2010 | Verenigde Staten, Miami Beach

Vanuit Naples,vandaag naar Everglades City gereden. Een airboot tour gedaan. 4 krokodillen (oh nee, alligators) gezien. Mooie foto's gemaakt, thanks to our kick-ass guide!!! Was echt heel gaaf op die boot! Ik heb zelfs nog een stukje gevaren. Toen doorgereden naar Miami Beaach. Hier is eindelijk wat te beleven in de buurt! Een heelmooi hotel vergeleken met die die we gehad hebben. Hebben al met de voeten in de Atlantische Oceaan gestaan. Lekker warm water. En ff in het zwembad gezwommen en net wat gegeten in tha neighbourhood! Morgen waarschijnlijk ff bijkleuren en een ducktour boottocht. En dan overmorgen weer terug naar Orlando. Tot de volgende internet!

Groetjes Hans en Loes

• 26 September 2010 - 20:19

Wen:

hejhej!!!
    oehhh ik ben jaloeeerrrs :D lig ik hiero op de bank (maar wel met mun sophietje)*jullie krijgen trouwens de groetjes van der*
    ik ben benieuwd naar de fotos

n de allogators leven nog nadat jij op de boot heb gevare?! of zijn de weggehuppeld...hahha ciao en nog veel plezier

• 28 September 2010 - 07:19

Mirthe:

Hallo!!
    Hopelijk hebben jullie het nog leuk gehad de laatste dagen, morgen landen jullie weer toch..?
    Goede terugreis!
    xxxx

• 28 September 2010 - 16:51

Papa:

Goede terugreis en tot gauw