Het is hier geweldig! - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Loes Osch - WaarBenJij.nu Het is hier geweldig! - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Loes Osch - WaarBenJij.nu

Het is hier geweldig!

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

24 September 2010 | Verenigde Staten, Naples

FF een kort reisverslagje en dan weer verder met drinken aan de bar. Hihi.
De eerste paar dagen waren geweldig! Hebben Isle of adventure (Harry Potter in Universal), Disney World Magic Kingdom en Sea World bezocht!
We hadden de eerste vlucht meteen vertraging, connectie gemist maar gelukkig ging er twee uur later nog een vliegtuig naar Orlando! Het hotel zag er in eerste instantie een beetje crappy uit, maar na 3 nachten waren we er al aan gewend!

Donderdags door naar Clearwater. Kwamen laat aan. Zag er ook weer een beetje crappy uit, maar maakte niks uit. Volgende dag toch weer op tijd door! Even met de voeten in de Golf van Mexico gestaan. Geen olie te bekennen hier! Nu zitten we in Naples, Florida. Hebben er maar liefst 2uur over gedaan om het hotel te vinden! Maar we hebben er zonet wel lekker gegeten en gaan nu aan de bar drinken! Want er is een bar!!! Er valt wat te beleven! En dat net, wanneer we morgen er voreg uit moeten omdat we een lange rit voor de boeg hebben. Naar de Everglades en uiteindelijk Miami!

Tot de volgende internet!

• 25 September 2010 - 10:35

Stemir:

Hallo Hans en Loes,

Fijn om te horen dat het leuk is! Hier is ook alles goed! Nemen jullie leuke souvenirs mee? haha

Groetjes

• 26 September 2010 - 19:55