Vancouver dag 4 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Loes Osch - WaarBenJij.nu Vancouver dag 4 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Loes Osch - WaarBenJij.nu

Vancouver dag 4

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

27 Augustus 2014 | Canada, Vancouver

Vandaag doen we een dagje rustig aan. We slapen uit en om 10.30 zitten we aan het ontbijt.
Hierna huren we fietsen en gaan we Stanley Park in. Je kunt hier helemaal rond fietsen langs het water. 8,8km om precies te zijn. Natuurlijk stoppen we onderweg veel voor foto's te maken. Als we het park uit zijn fietsen we verder langs English Bay naar False Creek. Nu fietsen we helemaal door naar Granville Island, kijken of er nu wel plaats is bij de brouwerij! Ja hoor! De mannen doen een testronde van 4 biertjes. Ik houd het bij een frambozenbiertje.
Hierna nog wat fruit gekocht voor morgen in de auto. Via de brug weer terug, langs English Bay, de fietsen weer terug gebracht. Een boekje gehaald op de kamer en lekker een uurtje liggen lezen in het park. Nu even de verslagen van de afgelopen dagen typen (anders komt het er nooit van). Het is inmiddels 20u en we gaan ons klaarmaken om wat te gaan eten. Morgen verlaten we Vancouver en rijden we naar Whistler met de auto.

  • 28 Augustus 2014 - 07:24

    Marieke (dreamteam):

    Ha Loes & Hans,

    Lekker om even een dagje rustig aan te doen…als ik zie wat jullie de voorgaande dagen allemaal hebben gedaan en gezien! Maar wel heel erg gaaf zeg! Zo te lezen zien jullie heel veel leuke en mooie dingen en vliegen de dagen voorbij :) maar dat moet natuurlijk ook op vakantie! Heel veel plezier en lekker genieten!

    Liefs Marieke

  • 28 Augustus 2014 - 12:50

    Kim:

    wauw wat een leuek verslagen. Ik lees wel dat jullie daar genieten. Loes hou de mannen onder duim...Heel veel plezier samen. dikke knuffel uit venray

  • 28 Augustus 2014 - 20:19

    Mirthe:

    Leuk om de verhalen te lezen, klinkt allemaal heel gaaf! Vooral die free willy's hihi.
    Groetjes aan Hans en de papa's ;).
    Heel veel plezier in Whistler!
    Groetjes van Quick, Flupke en van mij vanaf de couch ien Lomm :P

  • 28 Augustus 2014 - 21:38

    Tim:

    Hé Loes en Hans,

    Wat leuk om te lezen wat jullie daar allemaal ondernemen, canada lijkt me een fantastisch land staat dan ook nog op mijn lijst om nog te bezoeken. Ik volg jullie reisverslag dan ook met plezier.

    Ik wens jullie nog een hele fijne vakantie,

    Gr. Tim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Actief sinds 03 Juni 2008
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 101584

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2015 - 02 November 2015

Guatemala

24 Augustus 2014 - 16 September 2014

Rondreis Canada

02 Oktober 2010 - 05 Oktober 2010

Edinburgh

20 September 2010 - 29 September 2010

Florida

14 Juni 2008 - 11 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: