Voorpret - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Loes Osch - WaarBenJij.nu Voorpret - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Loes Osch - WaarBenJij.nu

Voorpret

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

15 Augustus 2014 | Nederland, Venlo

Al sinds het boeken van de tickets is het aftellen voor deze vakantie begonnen, maar nu begint het dan toch echt dichtbij te komen! De tickets liggen klaar, de auto's zijn geregeld, de hotels gereserveerd! Deze laatste week draait het om de laatste wasjes, koffer inpakken, huis schoon achterlaten voor de huizen-oppas...

Volgende week zondag vliegen we vanaf Schiphol rechtstreeks naar Vancouver. Hier hebben we eerst een paar dagen in de stad, waarna we via Whistler, Kamloops naar Jasper en Banff reizen. Donderdag 4 september vliegen we vanaf Calgary naar Toronto. Hier maken we een rondreis langs Ottawa, Montreal, Quebec, Kingston, Niagara Falls. Dinsdag 16 september landen we weer op Nederlandse bodem en zijn we hopelijk vele ervaringen en mooie foto's rijker!

• 15 Augustus 2014 - 19:41

Kim:

heel veel plezier geniet ervan en ik ga jullie volgen. groetjes mark kim siem en daan

• 15 Augustus 2014 - 21:15

Lisanne:

Heel veel plezier!! Geniet ervan en ik ben nu al benieuwd naar de foto's :) xx